سامانه بازاریابی بهترین فایل های ایرونی

جستجو پیشرفته بهترین فایل های ایرانی از سایتهای مختلف علمی

سامانه بازاریابی بهترین فایل های ایرونی

جستجو پیشرفته بهترین فایل های ایرانی از سایتهای مختلف علمی

پروژه اماده سایت ساده شبکه اجتماعی زبان پی اچ پی


رسانه‌های اجتماعی رسانه‌هایی تعامل اجتماعی هستند تکنیک‌های ارتباطی بسیار دسترس گسترش‌پذیر (scalable) استفاده می‌کنند
آندره کاپلن مایکل هانلین رسانه‌های اجتماعی این گونه تعریف می‌کنند:
“گروهی برنامه‌های کاربردی (applications) متنی اینترنت هستند اتکا بنیان‌های تکنولوژیک وب 2، امکان ایجاد تبادل محتوای تولید‌شده بوسیله کاربران می‌دهند”
رسانه‌های اجتماعی تجارت ممکن است  “رسانه‌های تولیدشده بوسیله مصرف‌کننده” (CGM) توصیف کنند.
یک مشترک همه این تعریف‌ها می‌پیوندد، آمیزه تکنولوژی تعامل اجتماعی خلق جمعی ارزش است.
تمایزها رسانه‌های صنعتی
افراد اطلاعات، آموزش، اخبار اینها وسیله رسانه‌های الکترونیک رسانه‌های چاپی دریافت می‌کنند. رسانه‌های اجتماعی رسانه‌های سنتی صنعتی روزنامه‌ها، تلویزیون، فیلم متمایز هستند.
آنها نسبتا ارزان قیمت دسترس هستنند هر کسی (از جمله افراد حقیقی) امکان می‌دهند اطلاعات دسترسی یابند آن منتشر کند، حالیکه رسانه‌های صنعتی، عموما منابع قابل‌توجه انتشار اطلاعات نیاز دارند.
یک مشخصه مشترک رسانه‌های اجتماعی رسانه‌های صنعتی توانایی آنها رسیدن مخاطبان کم تعداد پرشمار است؛ مثال پست یک وبلاگ یک برنامه تلویزیونی ممکن است بوسیله هیچکس دیده نشود میلیون‌ها نفر آن ببینند.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.