سامانه بازاریابی بهترین فایل های ایرونی

جستجو پیشرفته بهترین فایل های ایرانی از سایتهای مختلف علمی

سامانه بازاریابی بهترین فایل های ایرونی

جستجو پیشرفته بهترین فایل های ایرانی از سایتهای مختلف علمی

پروژه اماده تجزیه تحلیل سیستم دفترخانه ثبت اسناد رسمی


عنوان پروژه : تجزیه تحلیل سیستم دفترخانه ثبت اسناد رسمی

قالب بندی : Word

 

شرح مختصر :شرح سیستم دفترخانه ثبت اسناد رسمی دفترخانه درواقع میتوان یک مکانی شمارآورد طور کامل مردم اموال انها سروکار دارد.

بخش مختلف دفترخانه اسناد رسمی :

1) یک دفتر خانه میتوان قسمت مختلفی تقسیم کرد این قسمت این موارد اشاره کرده هر کدام طور مختصر شرح میدهیم :

1-             رییس دفتر خانه

2-             قسمت ثبت تقاضاها

3-             قسمت تکمیل مدارک

4-             قسمت پرونده سازی متقاضی

5-             قسمت ثبت پرونده

6-             قسمت بایگانی

رییس دفتر خانه رییس یک دفتر خانه واقع کسی است کار تمام کارمندان نظارت دارد روابط بین انها قرار میسازد. رییس دفترخانه همیشه کارهای اصلی انجام میدهد جمله کارهای او میتوان امضای اخر ان ثبت سند متقاضی اشاره کرد اول اخر پرونده صورت میگیرد.

قسمت ثبت تقاضاها وظیفه کارمندان این قسمت این است تقاضای متقاضیان یکی ازهمان مواردی است قبلا گفته شده ثبت کنند مرحله بعد نزدیکتر شود این عمل ثبت کردن هر صورتی توسط کارمندان صورت میگیرد دو نوع تقسیم میشود بستگی پیشرفتگی روز بودن ان دفترخانه دارد این دو قسمت عبارتند :

1)             ثبت کامپیوتری

2)             ثبت دستی

ثبت کامپیوتری تقاضا این نوع سبک طریق کارمندان وسیله کامپیوتر صورت میگرد این روش دارای سرعت بالا هزینه کمتری میباشد کارمندان راحت تر عمل ثبت انجام میدهند.

ثبت دستی این روش همان صورت توسط کارمندان صورت میگیرد این تفاوت دیگراز کامپیوتر استفاده نمی شود ثبت دفترهای بزرگ مخصوص ثبت صورت میگیرد این روشی است بسیار کند است مدت زمان زیادی این کار باید صرف شود.

قسمت تکمیل مدارک این قسمت توجه تقاضاهای افراد هر تقاضا معمولا یک سری مدارک جداگانه نیاز است ، باید افراد اختیار دفترخانه قرار دهند مثال انتقال سند مالکیت هر دو طرف یعنی فروشنده خریدار موظف هستند مدارکی جمله شناسنامه ، کپی سند مدارک ملک جمله گواهی عدم خلاف باید شهرداری گرفت اختیار دفترخانه قرار دهند ودراین قسمت مدارک صورت کلی چک میشوند کم وکاستی اشکالی مدارک نسبت ملک فوق وجود نداشته باشد مدارک باید ملک مطابقت داشته باشد بعد این مرحله پرونده مراحل بعدی ارجاع میشود.

قسمت پرونده سازی این قسمت مدارک مربوط ملک مراحل قبلی افراد گرفته شده بود دوباره چک شده صورت یک پرونده میاید مدارک ترتیب پرونده قرار میگیرند ، این پرونده دو صورت میباشند 1- کتبی ، 2- صورت کامپیوتری

کتبی این صورت است مدارک یک دفتر مخصوص صورت دستی ثبت میکنند.

کامپیوتری این روش مدارک طریق اپراتور وارد کامپیوتر میشود وذخیره میشود.

قسمت ثبت پرونده این مرحله پرونده ثبت میشود. عمل ثبت پرونده هر دفترخانه متفاوت میباشد هر دفترخانه روش مخصوص خود استفاده میکند ، عمل ثبت این صورت است هر پرونده یک شماره کد

اختصاص میدهند این پرونده مربوط خود توسط کارمندان انها گذاشته میشود سیستم ثبت میگردند این قسمت این قسمت مشخصات فروشنده خریدار مشخصات ملک ثبت میشود . این مرحله بسیار قابل اهمیت میباشد باید پرونده گونه ثبت شوند کسی افراد دفترخانه نتواند ان دسترسی پیدا نماید فقط کسی بتواند ان دسترسی پیدا نماید رمز پرونده داشته باشد معمولا این کدها اختیار رییس دفتر خانه میباشد.

فهرست :

شرح سیستم دفترخانه ثبت اسناد رسمی

بخش مختلف دفترخانه اسناد رسمی

رییس دفتر خانه

قسمت ثبت تقاضاها

ثبت کامپیوتری

ثبت دستی

قسمت تکمیل مدارک

قسمت پرونده سازی

قسمت ثبت پرونده

قسمت بایگانی

چارت سازمانی دفتر خانه اسناد رسمی

نمودارهای DFD فیزیکی

شناسایی موجودیت ها

فرم تشریح خطوط جریان ارتباطی

فرم جریان داده

فرم (ارائه مدارک)

فرم جریان داده

فرم   (دریافت گواهی امضا)

فرم ذخیره داده

فرم ذخیره داده (مبلغ دریافتی)

فرم ذخیره داده (پرونده)

DFDهای منطقی

ماتریس ارتباط بین موجودیت ها

فرهنگ داده (DATA DICTIONARY)

جدول tblCustomer (مشتری)

جدول tblAmoun (دریافت مبلغ)

جدول tblGavahiEmza (گواهی امضا)

جدول tblMadarek (مدارک)

جدول tblSanad (سند)

جدول tblFile (پرونده)

جدول tblEstelam (استعلام)

جدول tblPersonnel (پرسنل)

نمودار ER منطقی سیستم دفتر خانه ثبت اسناد رسمی

نمودار ER فیزیکی سیستم دفتر خانه ثبت اسناد رسمی

شرح پردازش ها


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.