سامانه بازاریابی بهترین فایل های ایرونی

جستجو پیشرفته بهترین فایل های ایرانی از سایتهای مختلف علمی

سامانه بازاریابی بهترین فایل های ایرونی

جستجو پیشرفته بهترین فایل های ایرانی از سایتهای مختلف علمی

پاورپوینت بازرگانی داخلی خارجی


لینک دریافت فایل خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع :  .ppt ( قابل ویرایش اماده پرینت )

تعداد : 37 اسلاید


 قسمتی متن : 

 

بازرگانی(داخلی خارجی)

بازرگانی داخلی حلقه رابط تولید مصرف است. انچه توسط اقتصاد داخلی تولید وانچه خارج وارد شود، مرحله نهایی باید صورت کالاهای قابل مصرف دراختیار مصرف کنندگان گذاشته شود. نظر نظام بازرگانی داخلی نقشی پایه توسعه برخوردار است. نظام تواند افزایش تولید داخلی نیازی خارج راه تامین کالاهای نیاز مصرف کنندگان بهایی مناسب فراهم اورد.

وظایف عمده بازرگانی توان پوشاندن فاصله زمانی مکانی تولید ومصرف، متعادل کردن میزان تولید مصرف، پر کردن فاصله زمانی بین خرید مصرف وصول بهای کالا تولیدکننده، برپایی موازنه بهای کالا وجود اختلاف قیمت زمان مکان، افزایش تولید برپایه اگاهی کم کیف وضع بازاردانست

بازرگانی داخلی

اگر انجام هرگونه عملیات دادوستد، معاوضه مبادله کالا عملیات تجاری درداخل یک محدوده سیاسی، بازرگانی داخلی نظر بگیریم، نظام توزیع بازرگانی داخلی ایران گذشته دور مسیری پر فراز نشیب طی کرده مرور پیشی گرفتن تولید داخلی اتکا واردات، حرکت مسیتقلی نسبت تولید داخلی دنبال کرده کند.

با افزایش نفوذ نیروهای استعماری اقتصاد ایران، ورود کالاهای خارجی ورشکستگی تولیدکنندگان صنایع ایران بویژه پیشه وران، کم کم بازرگانان بزرگ ایران پس یک سلسله ایستادگی سیاسی اقتصادی، ابتدا مدارا بازرگانان خارجی وسپس ایفای نقش واسطه انان داخل، دلیل سوداوری بیشتر پذیرفتند.

نظام توزیع بازرگانی داخلی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.