سامانه بازاریابی بهترین فایل های ایرونی

جستجو پیشرفته بهترین فایل های ایرانی از سایتهای مختلف علمی

سامانه بازاریابی بهترین فایل های ایرونی

جستجو پیشرفته بهترین فایل های ایرانی از سایتهای مختلف علمی

پاورپوینت اصول بازاریابی تلفنی


لینک دریافت فایل خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع :  .pptx ( قابل ویرایش اماده پرینت )

تعداد : 19 اسلاید


 قسمتی متن : 

 

اصول بازاریابی تلفنی

یکی تاکتیک مهم متقاعد کردن مشتریان اگاه امروزی حق انتخاب انان علت گسترش رقابت، پیوسته روبه افزایش است، ترویج (PROMOTION) خود پنج ابزار تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی، فروش شخصی بازاریابی مستقیم تشکیل شود. ازطرفی، باتوجه بالارفتن ارزش وقت لزوم مدیریت زمان نیل اهداف بنگاههای اقتصادی همچنین اثربخشی بیشتر شیوه ارتباطی دوطرفه (نظیر فروش شخصی بازاریابی مستقیم) مقاله، یکی کانال بازاریابی مستقیم یعنی بازاریابی تلفنی پرداخته شده است.

چکیده

طبق تحقیقات عمل امده، رقابتی تر شدن کسب کارها، اهمیت ارتباط موثر مشتریان بیشتر شود فضا بین شیوه مختلف ارتباط مشتری نظیر تبلیغات، روابط عمومی، فروش شخصی، پیشبرد فروش بازاریابی مستقیم، شیوه ارتباط دوطرفه نظیر فروش شخصی بازاریابی مستقیم موثرتر خواهند بود، علت تعامل دوطرفه بین بنگاه اقتصادی مشتریان صورت گیرد. ارتباط، علاوه اینکه بنگاه اقتصادی شناساندن خویش مشتری تلاش کند بتواند تقاضای او سمت بنگاه سوق دهد، فرصتی فراهم شود صدای مشتری بشنود نتایج رقبا گسترش کسب کار حایزاهمیت طوری بنگاه تواند مشتری بشناسد نیاز او بداند راستای کسب رضایت مشتری نگرش برد دوجانبه حرکت کند. یکی راههای بازاریابی مستقیم، بــازاریابی تلفنی بهره گیری صحیح تلفن علاوه نکات پیش گفته راستای مدیریت زمان بازاریابان دنیای شلوغ پیچیده امروزی کمک کند. مقاله بازاریابی تلفنی مهارتهای لازم نیل موفقیت درمذاکرات تلفنی پرداخته شده است.

مقدمه

یکی تاکتیک مهم متقاعد کردن مشتریان اگاه امروزی حق انتخاب انان علت گسترش رقابت، پیوسته روبه افزایش است، ترویج (PROMOTION) خود پنج ابزار تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی، فروش شخصی بازاریابی مستقیم تشکیل شود. ازطرفی، باتوجه بالارفتن ارزش وقت لزوم مدیریت زمان نیل اهداف بنگاههای اقتصادی همچنین اثربخشی بیشتر شیوه ارتباطی دوطرفه (نظیر فروش شخصی بازاریابی مستقیم) مقاله، یکی کانال بازاریابی مستقیم یعنی بازاریابی تلفنی پرداخته شده است.

بازاریابی تلفنی

اگر بدون وقت قبلی محل استقرار مشتری مراجعه کنید، زمان زیادی راه صرف کنید امکان دارد طرف محل حاضر نباشد اینکه ممکن مدتی انتظار باشید ولی بازهم شما نپذیرد. پس بهتر ملاقاتهای حضوری حتی الامکان وقت قبلی باشد. تلفن دست کم نگیرید. تلفن استفاده کنید. وسیله سرعت کار شما افزایش دهد اگر مشتری نبود زمان اندکی دست داده اید. بدانید تلفن شروع ارتباط بسیار مناسب (مگر مشتریان قدیمی تلفن سفارش دهند(.برای برقراری ارتباط افراد مهم یکی بهترین زمانهای تماس تلفنی، صبح زود یکی اخر وقت منشی رفته اند. منشی بسیار خوب هستند اما باید پذیرفت بعضی مواقع مانع برقراری تماس شوند. باید تکنیک بازاریابی تلفنی یاد بگیرید انها استفاده کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.